Til Menu  

Vinder af Årets Regionale Temapris 2016

02-11-2016 11:45:00


Årets Regionale Temapris 2016: Kundeservice fremfor alt
 

Ejgild Nørgaard Christensen, ejerlederen bag STS Biler A/S, har netop modtaget Årets Regionale Temapris i forbindelse med kåringen af Årets Ejerleder 2016 i Vestjylland. Med prisen hyldes han for sin evne til at lade kundefokusering være en essentiel del af virksomheden og skinne igennem al den service, som STS Biler yder.   
 

I år overrækkes for første gang en temapris i forbindelse med Årets Ejerleder 2016 til den virksomhed, som har udvist et exceptionelt kundefokus. Temaprisen er baseret på PwC’s CXO SMV Survey 2016*, der viser, at kundefokusering og -tilfredshed topper listen over SMV’ernes vigtigste fokusområder i året.

”Ejgild Nørgaard Christensen har formået at få kundefokusering- og tilfredshed til at gennemsyre hele virksomhedens kultur fra den yngste elev til den ældste værkfører. Det er nok det vigtigste fokus for Ejgild, at kunderne er tilfredse og får en god oplevelse og service,” udtaler Henning Jager Neldeberg, partner hos PwC i Herning, og ønsker tillykke med prisen.

STS Biler tilbyder salg og reparation samt service af person- og varebiler. Virksomheden stammer tilbage fra 1969, hvor tre unge mænd opstartede virksomheden. I STS Biler er der tradition for, at medarbejderne bliver længe, og det var derfor et naturligt led, at fire medarbejdere i 1990 overtog virksomheden, som siden er blevet helt overtaget af ejerlederen Ejgild Nørgaard Christensen.

”Ejgild Nørgaard Christensen er vellidt hos sit personale og respekterer alles roller og kompetencer samt tilbyder dem yderligere uddannelse undervejs. Alle medarbejderne skal have 100 % fokus på kunderne, og fra deres første dag i virksomheden modtager de derfor en manual om netop kundetilfredshed,” siger Jan Bisbo, centerdirektør hos Nykredit i Herning, og fortsætter:

”STS Biler har en vision om, at være det mest velansete bilhus i de områder, de driver forretning i, og det skinner tydeligt igennem i det daglige. Man møder altid venlighed, professionalisme og seriøsitet hos medarbejderne.

Derfor er STS Biler også de sidste fire år blevet kåret som årets bedste Toyotaforhandler i Danmark. Virksomheden har målrettede tiltag på kundefokusdelen blandt andet via en værdibog samt ugentlige møder, hvor medarbejderne har mulighed for at komme med forbedringsforslag.

”Ejerledere skaber succes i spændingsfeltet mellem forretning og passion, og denne kombination kan give et unikt indblik i kunderne. STS Biler har skabt en kultur, hvor kundefokus er alfa og omega, og det mærkes tydeligt på kundetilfredsheden. STS Biler er derfor en fortjent vinder af Årets Regionale Temapris i Vestjylland,” siger Sigurd Schou Madsen, politisk konsulent i Dansk Erhverv.